четверг, 9 февраля 2017 г.

Щастя з точки зору сімейної психології

Порада№ 1
Три рази в тиждень говорите своїм батькам:
«Мама, ти права (і підставте потрібне)»
наприклад:
«Мама, ти була права в тому, що мені потрібно було
перестати спілкуватися з цією жінкою »;
«Тату, ти мав рацію, коли сказав,
що потрібно зберігати гроші в доларах »;
«Бабуся, ти була права - він мені не пара»
Вживайте цю формулу три рази в тиждень
і ви побачите, як сильно покращаться ваші стосунки з батьками.
Порада №2
Три рази в тиждень захоплюйтеся своїм чоловіком:
«Коханий, я дуже вдячна за те, що (підставте потрібне)»
наприклад:
«Коханий, я дуже вдячна за те,
що ти допомагаєш мені з дітьми »;
«Коханий, я дуже вдячна за те,
що ти завжди знаєш, що мен подарувати »;
«Коханий, я дуже вдячна за те,
що ти даруєш мені ласку »
Порада №3
Три рази в тиждень підтримуйте тих, хто молодше вас за віком:
«Сестричка, я вірю в те, що ти (підставте потрібне)»
наприклад:
«Сестричка, я вірю в те, що ти знайдеш справжню любов»;
«Братик, я вірю в те, що ти станеш великою людиною»;
«Донечко, я вірю в те, що твоя мрія збудеться»
Застосуйте ці три «золотих ради» і у ваше життя
увірветься тепло, любов і розуміння.

Відносини стануть більш щирими і близькими.

Комментариев нет:

Отправить комментарий